Ağır gelecek diye bir durum olacağını düşünmüyorum planlamayı zaten ona göre yapıyorlar belli aralıklarla vuruluyor hepsi bizim doktorumuz 3-5-13. Aylarda nimenrix 9-11-23.aylardada bexsero olarak planlamıştı evet baya maliyetli ama sağlık için mecbur yaptırdık . Alınan aşının hemen vurulması gerekiyor zaten buz kalıbıyla veriyorlar eczaneden doktorunuz neden alınan aşıyı vurmadı anlam veremedim