Feyzus açıkcası saatlerine çok dikkat edemiyordum elimden geldiğinde 8 saatte bir vermeye çalışıyordum. Kolik değildi, 1 aylıkken gaz sancıları başlamıştı damla kullanınca geçmişti. Doktor dedi 3. ay kontrolünde “artık kasları geliştiği için kendi de gaz çıkarabilir, damlayı bırakın” diye. Biz de bıraktık bi daha da gaz sancısı yaşamadık.