2ay 22 günlük oldu bebeğim hala sütüm çok değil var ama çok az bebeğim de aşırı iştahlı asla doymuyor kaç kere mama yapıyorum emziriyorum hala doymuyor ben mama yapmak istemiyorum hep emsin diyorum ama maalesef doymuyor kendim de hissediyorum yani süt olunca dolu dolu oluyor agrı oluyor Arada oluyor ama normalde yok ☹️ Damla kullanıyorum rezene daha ne yapayım bilmiyorum ümidimi keseceğim artık