Duruliya_annesi bende ilk alt ortadaki dişler çıkar diye biliyorum canım sonrada üst ortalar çıkıyomuş ondan sonra yandakiler çıkıyomuş. benim bebeğiminde alt ortalar çıktı sadece üstlerde daha bişey yok ama alt yanlar şiş 1 haftadır ve aşırı derecede huysuz gece gündüz uyku kalmadı sürekli ağlıyo hangisi geliyo bilemedim