(18 aylık )Toparlayamıyorum kendimi . Okadar çok şeye ağlıyorki artık ağzım açık kalıyor, bunada mı diyorum .. sürekli kucak ,sürekli meme … gece uyku yok ben yanından ayrılınca ağlıyor ama nasıl ağlama 😪
Yemek yemiyor günde yoplam yarım kaseyi çok az geçer .. beyin kanaması geçiyorum sanıyorum bazen .. yetişemiyorum iş ev çocuk olmuyor .. olması için uyuması lazım uyuduktan sonra da sabaha kadar iş yapmam lazım ..Şimdi bana geçecek demeyin , biliyorum .. ne konuşuyorsunuz bebeğinizle nasıl davranıyosunuz nasıl sakinleştiriyorsunuz onları bi yazın n’olur ya ..