Merhabalar kızım şuan 13 aylık. Göğüsleri büyük duruyordu bende bi ultrasona götüreyim dedim göğüs dokusu varmış yani ergenliğe girerken büyümesi gereken şey şimdi büyümüş yani hormonsal bir durum 3 ay sonra tekrar ölçtürücektik. Başına böyke bir şey gelen oldu mu lütfen yardımcı olursanız çok sevinirm