momlifetime Ben hastanede çalışıyorum farklı bir mesleğe sahibim.Ancak hem rahatlar hemde maaşları çok çok iyi.Yoğun yerler elbette vardır ama şehir hastaneleri açıldığından beri tüm yoğunluğu onlar aldıkları için diğer hastanelerdeki yük hafifledi.Buda personellerin çalışmasında kolaylıklar sağladı.Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah çıkar🙏