Kubraarslan18 4 aylık bebeğimde doğumdan bu yana gözyaşı kanalı tıkanıklığı var masaj yapıp siliyorum bir çok damla kullandım hala geçmedi napabilrim
Betul-08 Kubraarslan18 verilen hiç bir damlayı kullanmadım sadece her emzirmede masaj yaptım geçti doğru yapıyor musunuz masajı acaba
Ayselmiros Kubraarslan18 kesinlkle masajı doğru yaparsanız geçer benim bebeğim 2 aylıkken geçti çok masaj yaptım çok ağladı sürekli kulak pamukçuğu ile temizledim damlasını ve anne sütü kullandım damlattım şükür geçti
Ayselmiros Kubraarslan18 elime böyle yuvarlak boncuk gibi bişi geliyor mu bastırırken ona bastırman lazım ve iyi bastırman laxım benim yavrum çok ağladı hep bastırdıkça doktor ağlıcak bişi olmaz dedi şimdi o yok göz pınarı açılınca gidiyor