Glcnnney Merhabalar 20 günlük bebeğim var akşamları gaz sancısı oluyo ve kendini sıkıp ağlamaya başlıyor. Biogaia ve nurse harveys damlaya başladım. Başına gelen var mı acaba yardımcı olabilir misiniz ?
bebegim86 Glcnnney valla elden birsey gelmiyor. Masaj yapıyorum hareketler var youtubeden bak , o 2 damla ve + sab simlex kullanıyorum
Aslininannesi Glcnnney biogaia kullanıp gaz çıkarma pozisyonununda tutuyordum genelde. Tamamen geçmiyordu ama azaliyordu bayağı
Ebrushkaa Glcnnney nurse harveys surup kullandım damla olanı var bide ama ben surup olanı aldım 2ml verdim rahatladı birde kolik bebekler için kovanın içine onu rahatsız etmicek sicakliktaki suyu koyup bel altına kadar suyun içinde bekletiyorlar cok rahatlatiyormus bi arastirin derim
Kerem_k1 Glcnnney ayaklarını bi kova yada leğende ılık suya sokup rahatlamasını sağlayabilirsiniz canım benim bebeğinde de olmuştu kolikti ılık su ayaklarına iyi geliyordu