Kızım 70 günlük uyanık olduğu sürece hep ağlıyor çok huzursuz ne yapsak değişmiyor . Doktora götürdük süt alerjisi dedi bir aydır dikkat ediyorum . Ama yine aynı . Uykuya çok zor geçiyor çoğu zaman battaniye ile sallıyoruz . Hamak aldık işe yaramadı , emzik ilk günden beri tutmadı . Uykusu çok az , uyusa bile en fazla on dk … önerisi olan var mı 😥 gücüm kalmadı . Kendimden çok ona üzülüyorum artık göbeğinde fıtık olacak diye korkuyorum