sedaozdemir önerim kaşık mamasından ziyade normal mama vermeniz yönünde olur. Çünkü hala anne sütü döneminde. Ha illa verecem diyorsanız ki sizin bebeğiniz, en doğrusunu siz bilirsiniz. O zaman ben sizin yerinizde olsam hazır kaşık mamalarıyla başlardım. Evde yapılanlarda ister istemez kıvam farklı olabiliyor.