Selin3561 Merhaba aşırı bır bel ağrım var ozellıkle sabahları oluyordu 15 gündür sonra gecıyordu ama 2 gündür berbat bır sekılde kasılıyor ve sağ bacağıma vuruyor yaşayan var ki ?
Mmc_sirin Selin3561 Ne zaman dogum yaptniz genelde dgumdan sonra sonra oluyor o ben korse takmistim skinca iyi geliyordu
sevimlicadi Selin3561 bendede aynı şekilde ama bende 13 yaşımda bel düzleşmesi ve bel fıtığı çıkmıştı ağrısı çok olmuyordu kilo aldıkça ağrısı arttı şuan yerimden kalkamıyorum 9 ay önce doğum yaptım epidural sezeryan olmuştum onunda ağrısı olabilir
Selin3561 Mmc_sirin bu ara ozellıkle sabah yataktan kalkınca kasılıyor 😔 bugün emar cektırdım acaba fıtık mı diye
ipekkizinanasi 11 kilo bebeğimi taşımaktan benimde bel ağrım kalçama vuruyor artık. Gün boyu yün korse kullanıyorum o biraz iyi geldi
Elisam16 Selin3561 üşütmekle alakası yok bence benim kızımda 2 buçuk yaşında benim haşa belim ağrıyor spinalden dolayı heleki geceleri sırt üstü yatınca felaket bir ağrı geliyor
Selin3561 Elisam16 sizde de mı öylemi ya yanlışlıkla sırt üstü yatmayım resmen kıvranıyorum gece sabahta perısan kalkıyorum yataktan biraz fazla ayakta durayım kopuyor belim
Elisam16 Selin3561 aynı aynı nasıl tarif ediyorsanız aynı şikayetler bende de var bugün dip köşe temizlik yaptım hala onun ağzını çekiyorum ne zamana kadar böyle devam edecek bilmiyorum
Selin3561 Elisam16 evde bısey yapmaya korkuyorum anında tutulup kalıyorum dıyorum ki sakat kaldım doğumdan sonra ben. Ayakta biraz fazla durmayayım hemen kasılıyor