Hellomoto bizim köpeğimiz var, oğlum 8 aylık, gayet iyiler, ancak yavru köpek sahiplenmek zor iş, size alışır 2 gün sonra bırakmayın, çiş eğitimi veriliyor ancak ilk aylar evin içine yapıyorlar yavru oldukları için tutamıyorlar 8 aydan sonra eğitmi güzel verlirse sadece dışarı yapar, günde 2-3 dfa gezdirek gerekir, büyük sorumluluk