Zeraaaa pusetle hiç çıkmadım ama 6 aydan sonra bebekmaraba koltuğuna koyup çıktım hep yola çıkmadanda sevdiği şarkıları açıyorum sorun yaşamıyoruz. Ağlarsa filan durup sakinleştiriyorum. Eğer yolda bebeğinizi oyalayabilecek şeyler bulursanız sorun olmaz. Ama sürekli ağlarsa strese girebilirsiniz. Önce kısa mesafe yerlerle başlayıp tepkisine bakın ona göre devam edersiniz.