Şunu farkettim kilo alınca çevremdeki herkesin baskısı psikolojikmen çökertmişti beni evden çıkmak istemiyordum şuanda biraz kilo verdim ve fark edilmesine rağmen kimse bana zayıflamışsın iyisin demiyor hepsi bilerek beni üzen kişilermiş bunu anladım kimseyi takmamak en güzeli