Oğlum 5 ay 3 günlük. Sadece anne sütü ile besleniyor ama sanki eskisi kadar sütüm yok.Geceleri çok sık uyanmaya basladı.Gece uykusuna yatmadan önce Hero baby sütlü ballı irmikli kaşık maması yapıp yedırmek ıstıyorum,aldım.Tavsıye eder mısını,bır zararı olmaz dımı?İlk defa kullanıcam ☺️☺️