-_-hUysUzvetatlikadin nesekaan hamile olduğunu bilmeden böbrek ameliyatı olan var hiç bir sorun olmadı inşallah sizde de olmaz 😊
BurcuYpc nesekaan ben hamile olduğumu bilmeden tatile gitmiştim alkol tükenmiştim. 5 haftalıkken hamile olduğumu öğrenince doktoruma sordum sorun olabilirmi diye doktor da bu dönem ya hep ya hiç dönemi bebek senin beslendiklerinden henüz etkilenmez, sağlıksızsa zaten düşük olur demişti
Cokyordunbehayat_53 nesekaan bişey olmaz Allahın izniyle ben 4 haftalık hamile olduğumu bilmeden adet geciktirici içtim 4 gün hiçbirşey olmadı içiniz ferah olsun
Seda588558 Ben canım apranaks ictim antidepresan ictim kasık agrim vardı adet olacagım sandım ictikce ictim ama doktorum eger bebek sagliksizsa zaten bu ilaclara tutunamaz içiniz rahat olsun demisti
nesekaan Seda588558 ya dogrusu hamılemıyım onuda bılmıyorum adetıme 2 gun var ama bu ay cok ılac ıctım agrılar yuzunden serumda alınca anlamsız bı bulantı var bır kac gundur de ya hamıle ısem dusuncesi var sadece
purpleviolet Bende hamile olduğumu bilmeden ilk haftalarda başım ağrıdığı için ağrı kesici içmiştim bir kaç kez çok şükür bir şey olmadı ama dr bilir en iyisini 🥺
oglumubeklerken nesekaan ben oğluma hamileyken içmiştim. 3 haftalık falan hamileymişim o zamanlar. Ramazandı bi de dişim ağrıyordu 2 3 gece sahurda apranax içmiştim gündüz ağrımasın dişim diye. 6 haftalikken hamile olduğumu öğrenmiştim bir sorun yaşamadık çok şükür oğlum 11 aylık şu an yanımda.
Poncikkkk nesekaan bende içtim çok şükür bir sorun olmadı bebeğim on aylık şimdi ilk ayda sorun olmuyor kan akışı daha tam olmadığı için öyle demişti doktor
acimavi nesekaan ilk 1 ay, yani biz henüz hamile olduğumuzu bilemediğimiz süreçte bebeğim etrafında bir zar oluyormuş, o her şeyden koruyormuş bebeği. Ben de maalesef bilmeden alkol içmiştim ama şükürler olsun sağlıklı oldu kızım
GiybetReis nesekaan ben minoset içmiştim. 1 aylık hamileymişim ama 1 tane. Doktorumuz sorun olmaz demişti.
Tubasahra nesekaan İdrar yolu iltihabi icin antibiyotik ,toz agri kesici icmistim ilk ogluma hamile oldugumu bilmeden simdi 10 yasinda bi sikinti olmadk