Feyzosumunannesi Iyı aksamlar. Bebegım 6 bucuk aylık ek gıdaya basladıgımız gunden beri 4 5 gunde zorla o kadar az ve sert kaka yapıyor ki ne yapacagımı bilmiyorum.. Bide bogazında hırıltı var sankı balgam varmıs gbı doktorumuza da yazdım sıze de sormak ıstedım