Kizlar kadın doğuma genel muayene için gittim bir buçuk yaşında bebeğim var öylesine gitmiştim doktor rahim ağzında çok büyük bir yara var dedi mutlaka dondurmak lazım dedi rahim almaya kadar gider ihmal etme dedi çok korktum önce simir testi ver dedi onnun sonucuna göre dondurma işlemi yapalım dedi başına gelen var mı bu yarayı ben hiç anlamamistim acılı bir işlem mi biliyor musunuz