Mferideb Bebeğim 24 günlük emzirirken fışkırarak süt geliyor ağzına dolu dolu oluyor boğazına kaçar gibi rahatsız oluyor öğk öğk ses çıkarıyor geri çekiyor kendini sinirlenip ağlamaya başlıyor emmek istemiyor ne yapmam lazım yardım edin 🥴
Damlatugce Mferideb merhaba bende bu problemi yaşıyorum emzirme danışmanlığı alıyorum bu sebebden bebeğim çoğu kez tıkandı bu yüzden 25 günlük benimde . Bebeği emzirmeden önce ilk olarak 30 CC kadar elle sağım veya makina ile sagicaksak en düşük ayarda sağmak Bebeği 45 derecelik açı olabilecek şekilde kendimiz geriye yatar pozisyonda emzirmek bu pozisyonlara internetten bakabilirsiniz . Her emzirmede ilk olarak başladığımız memede kalıp bir sonraki emzirmede de aynı memeden başlamak ( sağ emziriyorsanız aynı şekilde 2 inci bir emzirmede sağdan devam edeceksiniz ) sol memeyi de elle sağım veya makina ile sagicaksiniz (3 uncu emzirmede sol sol )devam edeceksiniz Makas tutuşu ile bebeği emzirmek ama tamamen kahverengi halka kısmını sikicaksiniz ki kontrollü emzirme sagalanabilsin. Birde Osman gönül alin tayzikli süt gelmesi hakkındaki videosunu izleyin
Vera1810 Mferideb fazla sütü sağın sonra emzirin 2 bebegınde de tazik sorunu yaşamış biri olarak çok zor meme reddine bıle sebep oluyor yan yatarak emziriyorum ben artk hep. Ben ılk günler inen sütü 2 göğsümü açıp havlulaya akıtır dım dinince bebege verırdim. Ama muhakkak bir çare bulun Allah korusun boğazında vs kalır oluyorda yasadım
KubraMerdin Emzirmeden önce elle sağım yapabilirsiniz, geriye yaslanarak ya da yatarak emzirebilirsiniz. Ben bir kaç ay boyunca yatarak emzirdim. Büyüdükçe bebek tazyikle başedebiliyor. Sağlıkla büyütün 🌸
ipekli Biraz ön sağım yapın, bir de bir tutuş yöntemi vardı kanalları kontrol altına olmuş oluyordunuz onu deneyin, geriye doğru yatıp emzirmek de işe yarıyor
Mferideb Damlatugce çok teşekkür ederim çok güzel açıklama olmuş ama sağımı emzirmeden sonra mı emzirmeden önce mi yapmak gerekir
mamameh Mferideb emzirmeden önce elinle biberona yada bardağa sütünü sağ. Zaten sen ne kadar sağsan da süt eksilmez. Bebeği boynundan tutup kendini geriye yaslayarak emzir. Elinle makas yaparakta iyice göğsünü sık tazdik azalsın. Çok uzun sürmüyor korkma. Bende araştırmıştım. Hiperlaktasyon deniyor. Eğer göğsünde ateş basması süt fazlalığından şişme olursa soğuk tampon uygula. Yani peçeye biraz buz koy göğüs çevreni rahatlat. Zaten ilk sütü vereceğinde elle sağdığın için soğuklaşmış sütü içirmemiş olursun. Makina kullanma sütü arttırır başa çıkamazsın. Ben mochi aldım. Bir göğsü ona sağıp diğerine taktım fazlalığı o şekilde aldım. Benim şuan bebeğim 50 günlük ben yakın tecrübemi paylaşıyorum. 3. Haftada başlamıştı bende. Birde süt arttırıcı çaylardan içme. O da sütü arttırır tazdiği fazlalaştırır
Mferideb mamameh süt artırıcı çay içmiyorum sadece rezene ve kimyon çayı içiyorum günde bir bardak komposto içiyorum o kadar bol su içiyorum
mamameh Mferideb komposto da süt arttırır. Onu bi süre içme zaten su senin sütün için en iyisi. Ben günde 1 bardak dut pekmezi suyu içiyordum onu bile kestim.
Vera1810 Mferideb taş gibi olmasın mesela meme kıvamı biraz sağın yumusak olsun. Belli süre sonra kontrol altına almayı bebekte öğreniyor
umutunannesiiii Mferideb bende yaşadım çok zor arkadaşların dediği gibi önden biraz sagım yapın kendinizi biraz geriye yaslayın futbolcu tutuşu olarak tutuyordum ben ama bebeğim meme reddi yapmaya başladı ne yapsam da hala dönmüyor tamamen sagip vermek zorunda kaldım o yüzden sizde elinizden geleni yapn meme reddine de Sebeb oluyor gerçekten
Damlatugce Kerem0210 süt herhangi bir yiyecek ile artar düşüncesinin yanlış olduğunu öğrendim benim danışmanım sadace 3.5 lt gecicek şekilde su iç düzenli yemek ye bol bol dinlen diyor bende öyle yapıyorum çok şükür bir çocuğumu 20 aylık olana kadar emzirdim diğer kızım doğunca kendi birakti memeyi diğeri de 26 gun oldu doğalı bakalım bu ne zamana kadar emicek