beko kombi 45 derecede çalıştırırken 1000 e yakın fatura ödedik 1 ay için. Bu ay br daha deneyeceğiz ama çok fazla değil mi kombi mi arızalı diye düşündük bakımını falan da yaptırdık aslında ama. Evimiz çok büyük de değil, bulunduğumuz yer de soğuk. Şimdiden 900 geliyorsa bndan sonra ne gelir ki şuan 50 ye çıkardık dereceyi ve içerisi 20-21 derece oluyr onda da