Gokcenin_annesi Benim kızım da aylardır 7,5 kiloydu hareketli de olduğundan hiç almıyordu 11. Ayında zar zor 8 kiloyu gördük pek iştahı yoktu ek gıdaya iyice yoğunlaştık sürekli birşeyler veriyorum verdikçe iştahı biraz açıldı son 2 3 haftadır toparladı ama hala yavaş yavaş kilo alıyor 3 hafta sonra yaşına girecek 8,5 ya var ya yok 😕