1cicek2bocek Kizlar merhaba bebeğim 2 aylık emerken uyuyor kendi birakiyo memeyi besige bırakıyorum uyaniyor sürekli emmek istiyor tecrübeli anneler bakabilir mi lutfenn
fatmaa37demir 1cicek2bocek malaesef benim kızım da aynı 2 aylık. Emzirirken uyuya kalıyor ama besigine koyduğum an gözler direk açılıyor. O yüzden çoğunlukla kendi yatağımızda yanımda yatırmak zorunda kalıyorum. İyice daldiktan sonra yanıma koyuyorum o şekilde eğer ise yararsa 2 3 saat uyuyor.
NoOne 1cicek2bocek ben çözümü memeyi bıraktıktan sonra bi beş on dakika daha kucakta tutup o şekilde yatağına yatırmakta buldum galiba iyice dalıyor bi de yastığına kıyafetimi giydirdim yalancı anne yaptım 😂😂 burnunun dibine koyuyorum kokumla uyuyo
1cicek2bocek fatmaa37demir benimki 12 de uyuyo 6 da uyanio yeterki uykuya dalsn dün hiç durmadı 3 e kadar uyumadı banyo yaptırdım emdi uyudu atak dönemleri heralde hiç boyle yapmiyodu