Bendeanaoldum Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 2 günlük doğduğu zaman yoktu son 3 4 gündür çıktı ve sanki büyüdü gibi bu normal mi sizin bebeklerinizde de oldu mu acaba?
Yildizparlak1 Bendeanaoldum aynı yerde benim bebeğimin de var boyutu bunun gibi belki biraz daha büyük çok doktor gezdik korkulacak bir şey değil 1 yaşına kadar.kendi.kendine geçer dedi doktorumuz benim de doğumda yoktu sonradan çıktı belirli bir süre sonra kabuk tutmaya başlıyor ve doktorumuz kanarsa dahi korkmayin önemli bir şey değil dedi
Ozzlleemm Bendeanaoldum benim bebeeğimde de oldu ama bu kadar fazla değil nedenini bende bilmiyorum doktora gidince göstericem
mihrakuzusu-34 Doğum lekesi canım hiç korkma. Benim kızımda da vardı şu an 1 yaşında geçti. Doktor kontrolünde göster o da aynı şeyi söyleyecek.
Bendeanaoldum mihrakuzusu-34 ya öyle mi peki sizin de sonradan mı çıkmıştı bide ilk fark ettiğimde bu kadar büyük değildi
mihrakuzusu-34 Bendeanaoldum doğduğunda vardı ama küçüktü sonra belirginleşmeye başladı. Sonra da kayboldu zaten.
zeynep91 Bendeanaoldum doğuştan canım dığdugundada vardı sonrada kendiliğine kayboluyor o cogu bebekte oluyor hıc korkma
Bendeanaoldum Yildizparlak1 @Babygirlsmom Ronron @LinaAzem @arzum09 @Kubumom @asyakusunannesii ya öyle mi bende tedirgin olmuştum rahatladım şimdi bide az önce kontrol ettim tekrar küçülmüştü sanırım terleyince öyle arttı cevaplarınız için çok sağolun valla rahatladım 😊
arzum09 Bendeanaoldum aynısından kızımın kaşlarının ortasında kafasının üstünde ve ensesinde 3 farklı yerde var çocuk doktorumuz doğum lekeleri 2 yaşına kadar geçer demişti
Kubumom Hemanjiom diyolar buna, 1 ay önce farkettim ben de alerjik olduğu için egzama sandım doktor hemanjiom bu halk arasında gül derler dedi kendiliğinden geçiyor korkmayın Allah izniyle tehlikesi yok.
asyakusunannesii Bendeanaoldum hemanjiom bu benim kızımda ensesinde ve baş parmağında vardı şuan 18 aylık hiç yok denecek kadar açıldı rengi internetten hemanjiom yazarsanız çıkar detaylı olarak bilgi almış olursunuz ordan