Arkadaşlar merhaba 3 yaşındaki oğlumun hem sağ hem de sol bacağında beyaz izler var. Yaz fotoğraflarına baktığımda O izlerin olduğu yerler yara gibi hep. Ama 3 ay oldu daha değişen bir şey yok. Cildiye doktoru takip edicez dedi. Çocuk doktoru da yazın ten kararmış yara olan yerler beyaz kalmış ya ten kendi rengine döner ya da güneş o izleri de karartır dedi. Başına böyle bir durum gelen var mı. Biz çocukken çok olurdu bizde ama evlat olunca endişeleniyor insan…