Arkadaşlar sorum belki gereksiz gelebilir ama hamileliğim cok çok problemli gecti bebeğimi kabullenemedim intihara kadar gitti bu durum en sonu hastaneye yatirip bebegimi tahliye edeceklerfi antidepresanlar vs ictim bu surecte daha nicesi burda okudukça içime şuphe düşüyor bebegim maşallah diyim dort bucuk aylik hic aglamasini duymadim desem yeridir gaz sancisi oldu hastalndi vs hep kendi mucadele etti o zmanlar bile etrafa gulucukler sacti akşam 17.00′de uyur sabah 5.30da kalkar herkese güler biri kucagina alsa yabancilamaz çok farkli yani bu kadar sakin olmasi normal mi yaşadigim igrenc psikolji ve ilaclardan sonra bu durumu sorgular oldum korkuyorum acikcasi.