Merhaba kızlar🥰
23 kasımda diyete başladım 83.200 kusuratlıydı başladığımda şuan 79.400üm aç karna ama acaba sağlıksız mı verdim daha önce diyetisyenle çalıştım çünkü ve 15 günde 79 küsürlere düşmüştüm yine şimdi 1 haftada düşmek beni biraz şaşırttı açıkcası. Ama şuanda diyetisyenimin diyetiyle hemen hemen aynısını uyguluyorum. Sadece suyu biraz çoğalttım ve örneğin diyetisyenim 8yk yemek derdi bende şuan en fazla 5yk kaşığı koyuyorum ve airfry aldım genelde ordan yapıyorum sıfır yağsız yiyorum anlayacağınız. Çok uzattım açıkcası acaba kastan falan mı gidiyor yoksa normal mi