eflal1410 Kızlar buhar makinesi alayım diyorum sizce gerekli mi gereksiz mi gerekliyse kullananlar hangisini önerirsiniz iyice arada kaldım bebeğim daha 50 günlük sonra da kullanılır mı yardıııımmmmm 🤷🏼♀️
metehnn eflal1410 kesinlikle her eve lazım alip kenara koyun direct nexus var bizde gecen ay aldim valla bende o buyuk ses yapanlardan vardi bebekken tutuyorduk ama artik 2.5 yasinda ve verdirmiyor gecen ay hastalaninca aldim bi gunde geldi gercekten elim kolum oldu kış geldi normal fizyolojik koyup bile kullaniyorum ben ilacsiz alin bence 😊
denizkabugu18 Benim yok almak isterim doktor önerdi cocugum 4 aylık gerek oluyor gecmese dedi doktor yatırıp buhar verilecek dedı 1 hafta deid o yüzden ben kullanmayı tercih ederim hastanede yatacagına buhar makine kullanırdım
eflal1410 denizkabugu18 bizim de ufaktan hırıltı var işte burnunu sürekli temizliyorum ama olsa daha iyi
Fate Merhaba durumunuz varsa kesinlikle alınmalı bulunması gerekiyor biz direct nexsus markası kullanıyoruz ve çok memnunuz tavsiye ederim sıfır ses 😉
eflal1410 metehnn bizimkinde de hırıltı var sürekli fizyoloji serumla temizliyorum ama yine de rahatsız ediyor. Nereden aldınız Trendyol da var mı ?
metehnn eflal1410 ben hepsiburadadan almıştım bir gunde elime ulaşti sizde bakin bi derim trendyoldada vardir fizyolojik verebilirsiniz makineyle ben instagramda bi doktoru dinlemistim gecmeyen öksuruk burunda kuruluk filan icin fizyolojik koyup nebulazatörle verin diordu