Oğlum 9 aylık boğaz enfeksiyonu varmış sürekli ateşi çıkıyordu gribi öksürügu hapsirigi üstelik diş de çıkarıyor iki diş birden birini çıkardı diğerini de ciksemak üzere gozukyo ve ve ve üstelik cuma günü aşı olmuştu kızamık aşısı sonra grip ateş oldu herşey üst üste geldi ek gıda yemiyor ne yapmalıyım ateşi inip çıkıyor bazen kısa bazen uzunn sürüyor yardımcı olun nasıl iyileştirebilirn uzun sürmesin hastalığı