Evden çıkıp evde oturmak çok zormuş bunalıyorum çoğu zaman ağlıyorum.evimin yakınlarında kimsede yok gidecek gelen gidenim de yok.ailem köyde yaşıyor gelemiyorlar sürekli.Alanya da var mı benim gibi bunalan anneler keşke gelip gidebileceğim anneler olsa arkadaş edinebilsem.çocuğuma da böyle zararlı olacağımı düşünüyorum.