Oğlum 1 ay önce hastalandı dr götürdük kurup dedi antibiyotik ve öksürük şurubu verdi. Antibiyotiği açma burun akıntısı yeşil sarı olursa kullan dedi. Olmadı ama açmadım bende 1 ay geçti bi geç ateşlendi ertesi gün düşmeyince ateş dr götürdük film çekildi zatürre başlangıcı dedi antibiyotik başladı yeni bitti antibiyotiğimiz baya toparladı iyi şuan kontroldede ciğerini dinledi baya düzelmiş dedi dr. Ama düşünüyorum aklım almıyor tek belirtimiz ateşti öksürük olmadan zatürre olur mu ?