5 yaşında kızım var 4 aylık da bebeğim kızım anaokuluna gidiyor evde kıskançlık belirtisi var ama çok yoğun değil yanında fazla sevmeyiz bebeği sakinmayiz ama okulda sürekli farklı davranışlar sergiliyormus sürekli herşeyi kendi yapmak istemek hiçbir denileni dinlememek gibi evde de yaptığı bazı şeyler var okulda çok yoğun daha bunun gibi birçok şey bunu yaşayan anneler varsa nasıl astiniz