Kızlar oğlum 5 aylık dün akşamdan belli ishal, kaka rengi normal, iştah normal, ağrısı yok, ateş yok, sadece ishal birde sol üstten diş atmaya çalışıyor eli sürekli orda biberonu o tarafa götürüyor ondan kaynaklı olabilir mi? Birde ishali için patates püresi felan yapsam olur mu? Bu arada doktorumuz başlattı pürelere, ne tavsiye edersiniz?