gokcedeniz Merhaba, benim bebeğimde de huzursuzluk oldu. Ateşi çıktı. Sürekli ağlıyordu. Calpol veriyordum 30 dk sonra sakinleşiyor ve 38 civarı olan ateş düşmeye başlıyordu. Calpol 30 dk sonra etki ediyor. Sizde de belli ki huzursuzluk yapmış. Bol bol ten teması yapın, kucağa alın, öpüp koklayın, camdan dışarı bakın, evi gezdirin. Yani kendinizle temas halinde zaman geçirin. Bu durum genellikle 1 gün sürüyor. Çok geçmiş olsun.🌸