Benim oğlumda üç aylıkken kaşınmaya başladılar. Baya salya, ağrı oluyordu ağzında. Şu an 4 ay bir haftalık ara ara yine kaşıyor sinirleniyor. Ben ellerimi soğuk suyla tertemiz yıkayıp masaj yapıyorum, o rahatlatıyor. Bir de üç aylıkken tutamamıştı artık tutuyor e bebekten sofia zürafa aldık biraz pahalı ama düşünüp taşınıp organik olduğu için bir de seveceğini düşündüğüm için aldık. Onu baya sevdi şimdi onu görünce dişleri kaşınıyor :)