tuba_305 benim bebeğimde 10 aylık emin olun çoğu çocuk reddediyor bende aynı şeyleri yaşadım. Zamanla geçiyor. 9 aya kadar anne sütü asıl gıdası olduğundan ben dert etmedim ara sıra teklif ettim farklı şeyler deneyip. İstemiyosa emzirdim zorlamadım. Zamanla teklif ettikçe ilgisini çekip bir iki kaşık yedi zamanla da arttı. Zaten şuan daha yeni 3 öğüne geçtim hala yoğunlukla anne sütüyle besliyorum ama artık yemediği bişey kalamdı herşey yiyiyor sıvı maddeden kıvamlı şeylere geçmek zor tabiki onlar için. Zamanla geçecektir ama kayısı kıvamlı yumurta pekmezli yoğurt avokado armut elma muz püreleri kabak ve tarhana çorbası genelde favorileri oluyor. Hoşlarına gidiyor. Çevremdekilerden farkettiğim bu favori yiyecekleri kendim beneğimde denediğimde gerçektende öyle olduğunu görmüş oldum