16temmuzannesi 2 gündür ıshaldı dün doktora gıttık tahlıl ıstedı,saatlerce bekledım yapmasını ama öğlen ıkıden sabah ona kadar sadece çişini yaptı daha sonra kakasını yaptı haliyle alamadım ornegını, Saglık ocağını arayıp sordum emıyorsa sıkıntı yapma dedı.
16temmuzannesi Sızınde bebeklerınızde bu durum oldumu , bıde kaka tahlılı alıp yarım saat ıcınde hastaneye götürmem gerekıyor hastanede uzak, şansa eşimde sehır dışında