Damladuru01 Sevgili anneler bebeğim 3 kilo doğdu. Hastaneden çıkınca 2720 idi. Şuan tam 2 buçuk aylık. 5 kilo. Emiyor. Birde 8 saatte bir hipp mama veriyorum 60 CC. Bebeğimin daha çok kilo alması için ne yapabilirim doktor sınırda dedi.
Show_must_go_on Damladuru01 bebeğim 8 ay 20 günlük 8 kiloyu görmedi henüz bence gayet iyi kilosu bizim kilomuza bile doktor birşey demiyorsa yani
Berfinbektasss Damladuru01 Bebeğim bugün tam 4 aylık oldu bugün kontrol de kilosu 6 kilo çıktı 2 buçuk aylık 5 kilo nasıl sınırda anlam veremedim ben. Sağlığında bi problem olmadıkça zayıf olmasını önemsemem
220722 Benim bebeğim 4 ay 6 günlük 5.400 gr . Sizin doktor nasıl sınırda dedi . 3000 gr doğdu bebeğim . Daha bizim doktorumuz demedi sınırda diye
Damladuru01 220722 dün gittik daha 3 ayda doğum kilosunun 2 katına çıkmalı dedi. 15 günde 1 kilo da alamayacağına göre o yüzden sınırda dedi sanırım
alaimisema20 Damladuru01 2720’ye göre kilo alımı iyi bence. bu doktorlar ve yaşlı kadınlar yüzünden de biz takıyoruz kilo işine. sağlıklı olsun yeter. işte baskılardan insan bunu da içine sine sine diyemiyor.