Kızlar benim kızım 9 buçuk aylık oldu 1 aydır ek gıdayı reddiyor sadece mama içiyor anne sutude yok doktorumuz bu konu hakkında hiç bişey demiyor 1 aydır hiç ek gıda almadı ağzını kapatıyor eliyle ittiriyor ben çok üzülüyorum ağlamaktan maf oldum bugun bende mi sorun var anlamadım kızım 7 buçuk kilo doktorumuz kilosu çok az dedi yemiyor yemiyor ne olur bana akıl verin bebelac mama kullanıyorum onu reddetmiyor içiyor ama ek gıdaya gelince asla veremiyoruz 😢😢