biimiyomyardimet Selam kızlar, kızım zaten hiçbir şey yemiyor yediği bir iki şey vardı bugünden beri çiğniyor çiğniyor diliyle geri itiyor anlamadım neden bilen var mı 🥺
TheBaby biimiyomyardimet Onlardanda bıkmıştır. Farklı seçenekler sunun tadı güzel olan. Sizin yemeklerden bile deneyebilirsiniz. O zaman anlarsınız sebebini
Luna_woman biimiyomyardimet Benim oğlum da yapıyordu 8-9 aylıkken bazen acaba çiğneyip yutamadığı için dışarı çıkarıyor diye düşünüyordum. Sıvı ya da akışkan gıdalarda bunu yapmıyordu çünkü. Siz pes etmeyin bence daha küçük parçalarla verin.
biimiyomyardimet Deva22 11 aylık olacak 2 gün sonra ve neredeyse hiç yemiyor birkaç sayılı şey dışında. Şimdi bebek keki yaptım ona sevdi aslında ama onda da aynısını yapıyor çiğniyor diliyle çıkarıyor 🥺
biimiyomyardimet Luna_woman 11 aylık olacağız 2 gün sonra biz, yutacağı şeylere de aynısını yapıyor bugün başladı buda 🥴 zaten çok sıkıntılı bir ek gıda sürecindeyiz, yeni bir huy mu çıkıyor 🥺
Luna_woman biimiyomyardimet acaba çiğnerken tadı gittiği için yumuşadığı için mi çıkarıyor? Çiğneme esnasın da biraz çiğnedikten sonra sıvı bir gıda verin yutacağı yoğurt gibi. Kahvaltıda ise meyvesuyu verebilirsiniz.
Luna_woman biimiyomyardimet Üzülmeyin bazı dönemsel geçişler olabiliyor çocuklarda. Belki tam çiğneme refleksi ile ilgili bir durumdur.