100710 Bebek mamasinin suyunu 10 dk kaynatıyorum gece bebeğime mama vereceğim zaman bir daha 10 dk kaynatma yapmıyorum sadece ısıtıp biberona koyuyorum sorum da önceden kaynatıp beklettigim suyu bir daha kaynatmiyorum anneler sizler nasıl yapıyorsunuz ?
Cyerg 100710 suyu kaynatıyorum soğuyo tekrar mama yapacağım zaman ılık olacak şekilde ısıtıp yapıyorum, bide biliyor musunuz bilmiyorum çalkalamıyorum biberonu kaşıkla karıştırıyorum gaz problemimiz olmuyor
vaveyla_1 100710 bende aynı şekilde yapıyorum. Zaten kaynatılmış ılıtılmış suyla yapılması lazım doğru yapıyosun😊 ayrıca ben çalkalamıyorum gaz yapmaması için çay kaşığı ile mamayı iyice eritiyorum
umutlu_anne 100710 ben zaten arıtma suyu olduğu için kaynatmiyorm sadece ısıtıp termosa koyuyorm beş aylık olduk hep bu şekilde yaptım bi sıkıntı yok
menek16 100710 Arıtılmış suyu kaynatıp termosa koyuyorum 3,5 aydır bu şekilde bi büyük bi ufak taşıma termosum var dısarı cıkarken de yine termosa koyup çıkıyorum