Ay deliricem kızlar yaa 7 ay 20 günlük oğlum var sadece biberon istiyor, ona yapıyorum özel çorbalar ama aslaaa yemiyor kemik sulu çorbalar yoğurt çorbası havuç kabak hiçbir şekilde yemiyor zorlamak da istemiyorum daha çok yemez diye, bi sıra ara verdim şimdi yeniden başladım ama öğürüyor kusacak mış gibi yapıyor deliricem ne yapsam sever yaa nolur bi akıl verin meyve püreleri yapıyorum kendim evde onları çok seviyor evet ama çorbalara nasıl alıştırırım yaa şaştım kaldım, belki kendi yediğiniz yemeklerden çorbalardan yedir diyenler olacaktır ama onları da yemiyor asla, zayıfladı iyice yardım edin sizler nasıl sevdirdiniz yada neler yaptınız?? 🥺