Bence cocuklarimiz ne zaman konusmak isterse o zaman olucak gibi .. bende o kadar ugrasiyorum gercekten hani diyorlar ya sürekli konusun sürekli kitap okuyun .. yani yapiyorum herseyi yapiyoruz ama bazenleri cocuklar istemeyince olmuyor.. benim oglum 22 aylik 20-23 kelimesi var ha diceksiniz iyi ama sorun cok yavas ilerliyor yani ayda 1 yeni kelime kulaniyor.. bide benim hiic kulanmadigim bi kelime söylüyor ya diyorum bu nasil mümkün ben o kadar konusuyorum o baksa birinden duydugu kelimeyi söylüyor 🤦🏻♀️ Allah yardimcimiz olsun insallah bülbül gibi konustugu günleride görürüz