Seyda2309 E devlet üzerinden başvuru yapıldığında sanırım aliniyormus yapan var mı acaba nasıl yapılıyor ?
coktepkiliyim Seyda2309 ben bankayı arayıp ödeme yapmak istemediğimi,ısrar ederlerse kartımı kapattıracağımı söylüyordum iade ediyorlardı ama artık kredi kartı kullanmıyorum
Woody Seyda2309 banka müşteri hizmetlerini arayin. Şartları sağlıyorsaniz iade yapabilirler. Onun disinda imzaladiginiz sozlesmelerde ücreti yaziyor
Annis-ogul Seyda2309 esim her sene geri alır müşteri hizmetlerini arayıp montlar o para kadar para puan olarak geri verir
guno E devletten nasıl oluyor bilmiyorum ama önce bankaya dilekçe ile itiraz ediyorsunuz, eğer red gelirse tüketici hakem heyetine başvuruyorsunuz. Eşim öyle yaptı. Bankaya dilekçe yazdı, ptt ile gönderdi. Banka da iade etti.
Seyda2309 tatlibiranneo her sene kesilen kart ücreti var ya o . Ama geçmişleri alınabiliyor mu onu arastiriyorum
Seyda2309 dlk1410 her sene kesilen kredi kartina kart parasi var ya o . Ama geçmişe dayalı alınabiliyor mu yoksa sadece 1 tanesi mi onu arastiriyorum
Sahrabalam Seyda2309 kayınpederim itiraz dilekçesi vs yaptırtırdı tüketici hakem heyetlerine vs şikayet ediyordu alıyordu araştırın