aybikeerol Bebeğim 4 ay 11 günlük, hafta sonundan beri her mama içişinden sonra kaka yapıyor. Kakası çok sulu değil aslında ama ishal mi, doktora gitmeli miyim?
Hanemir aybikeerol herhangi bir alerjisi var mı benim oğlum da öyle süt yumurta alerjisi var 2 yasinda ama hâlâ devam ediyor alerjiden olabilir demisti bazı arkadaşlar yanlışta olabilir bilmiyorum
aybikeerol Hanemir anne sütü hiç almıyor şu an, henüz ek gıdaya da geçmediğimiz için alerjisi var mı bilemiyorum