Eylul05 alo demeyene Google girmeyene kadar kullaniyorum😄mesela telefonumu yeni değiştirdim eskisini 3.5 sene kullandım WhatsAppa dahi girmemeye başladı mecburen değiştirdim yoksa bir 3.5 sene daha kullanırdim bence israf + fuzuli masraf sırf iyi resim çekiyor diye bir telefona bilmem ne kadar para verilmez tabiki benim fikrim. Devir ekonomi devri telefon değiştirme zamanı değil 😄