Merhaba anneler, 1 aylık kızımda çok fazla kusma problemi vardı reflu yastığı öneriliyordu herkes tarafından ben de aldım ama hiç beklediğim gibi olmadı. Cocugumu uyuttum yatırdım, ben de uyudum. 2 saat sonra bebeğim acıkmış ağlıyordu hemen yatağına baktım ne göreyim ses var görüntü yok! Çocuğum yastıkta en uca kadar kaymış boynundan yukarisi yastikta; asagisi yatagin kosesine kivrilmis ama korkunc bir goruntu cocuk yamulmus o kadar uzuldum ki ne yapsam bilmiyorum reflu yastigini nasil kullaniyorsunuz gece sinirlendim yastigi kaldırdım normal yatırdım ama mide problemleri ile de baş etmek çok zor bana bir akıl verin :(