Merhaba, yaklaşık bir yıldır herhangi bir sigortam yok. Eşimin de yok. Şimdi de bir gebelik şüphem var.
Hamileyken happymomda ilk gebelikte sgk’lı sayılıyorsun gibi şeyler duymuştum. İnternet aramalarında yeterli bilgiye ulaşamadım. Nasıl oluyor bu ve sadece ilk gebelik için mi geçerli?