hilaldorukk Aranızda göz çizdirme yaptıran var mı acaba göz derecelerim çok fazla ve artık lens kullanmaktan da yoruldum ve ameliyat olmak istiyorum😏
Kubrasolmmaz hilaldorukk arkadaşım yaptırdı onunda çok yüksekti şuan memnun keşke daha önce yapsaydım dedi bize
Keremsmother hilaldorukk merhaba ben ankarada veni vidi göz hastanesinde veysel öztürk beye yaptırdım çok memnunum 2 yıl oldu çizdireli çok net bir şekilde görüyorum heryeri
bjkbb @“hilaldorukk”#p23521532bir bilgim yok ama görümcem yaptırdı benim özel bir hastanede 40 bin liraya artık gözlük kullanmıyor
Civciv222 BusraEymenYener bende cizdirdim ama daha 20 gün oldu netlik oluşmadı ara ara bulaniklasma oluyor sizde bu ne kadar süre sonra geçmişti
hilaldorukk Keremsmother ben de o doktoru düşündüm aslında baya memnun kalan vardı ondan kaç dereceydi gözünüz
Civciv222 Keremsmother bende bu cizdirdim ama daha 20 gün oldu netlik oluşmadı ara ara bulaniklasma oluyor sizde bu ne kadar süre sonra geçmişti
Keremsmother Civciv222 bir aya tam netlik kazanmıştı bende damlalarınızı düzenli kullanının netleşecektir bir iki haftaya
RuzgarMommys Ben bu yaz oldum temmuzda yüksek miyoptum valla kurtuldum ama erken yaptırınca daha iyi benim gibi 40 yaşında yaptırmayı beklemeyin :/
RuzgarMommys hilaldorukk Türkiye Göz hastanesinde yaptırdım ben canım doktorum Hanefi avcıydı baya pahalıydı ya 1500 dolarr verdik 4,25 miyoptum
BusraEymenYener Ben veni vidi göz hastanesinde yaptırdım çok memnum kaldım fiyat araştırması da yapmıştım en uygun bu hastaneydi. Doktorum Erdem Ergen ilgi alakası çok iyi