nazan34 yaradılış olarak yediğimiz besini çiğnemek için dişlerimiz, yiyip beslenebilelim diye yine devamında ağzımız, yemek borumuz, midemiz Etc.. var canım😊 bizler yiyip, hazmetmeye programlanmışız öyle düşün. Rabbimiz bizi bu şekilde yarattı. Bebişlerimiz de tabi ki yiyip, ezebilir, yutabilir bizim minyatür halimiz gibi düşün onları. Tüm dünya ve tüm insanlar böyle, bi düşün ve rahatla annesi 😊